FAQs

  • Algemene vragen

    • Hoe kan ik contact opnemen met HR Groep Streetcare?

      U kunt op verschillende manieren contact opnemen met onze klantenservice.

      Bellen
      Bel ons op  +31 (0)70 399 85 11
      Maandag t/m vrijdag 09.00 tot 17.00 uur

      Online
      Stuur e-mail naar info@hrgroep.nl of vul het contactformulier in op onze website.

    • Wat als ik een vraag heb over een specifiek product?

      HR Groep Streetcare heeft verschillende experts die u advies kunnen geven over specifieke producten en diensten, zoals een duurzaam verkeersbord of schoolzone producten. Bij HR Groep kunt u deze vakspecialisten vinden.

    • Waar kan ik vragen stellen over lopende projecten, geplaatste bestellingen of uitgebrachte offertes?

      Voor vragen over bestaande projecten zijn wij telefonisch bereikbaar. Neem contact met ons op via +31 (0)70 399 85 11 en houd uw ordernummer of offertenummer bij de hand.

    • Waar kan ik verkeerskundig advies, of informatie over beheer en onderhoud vragen?

      Wilt u specifieke verkeerskundig advies? Neem contact op met onze verkeerskundige expert via de vakspecialisten.

  • Bestellen & betalen

    • Wat kan ik bestellen in de HR Groep webshop?

      Ons assortiment op de webshop is enorm groot. Wij hebben verschillende producten die wij aanbieden op ons digitaal verkoopplatform.

      Webshop producten
      In onze webshop kunt u verschillende producten vinden op het gebied van verkeersveiligheid, bewegwijzering en park- en straatmeubilair. De meeste producten kunt u in een paar muisklikken
      bestellen. Ook bieden wij gepersonaliseerde producten aan, zoals een straatnaambord. Producten die niet direct besteld kunnen worden, kunnen telefonisch besteld worden via de HR Groep Klantenservice.

      Eigen bordencreatie - Sign Me
      Op de HR Groep webshop kunt u ook uw eigen bord creëren. Met onze bordencreator ‘Sign Me’ kunt u uw eigen ontwerp maken met uw eigen stijl - oftewel met uw persoonlijke handtekening.

      Op maat gemaakte producten
      HR Groep biedt ook de mogelijkheid om algemene producten in de webshop aan te passen aan uw wensen. Als u een specifiek product niet op de webshop kunt vinden, bieden wij de ‘Ik kan
      mijn product niet vinden’ functie. Hier kunt u een product aanvragen, bestanden uploaden en de bestelling indienen. De HR Groep Klantenservice gaat aan de slag en bestelt dit product voor u
      wanneer mogelijk of neemt contact met u op om uw aanvraag te bespreken en de bestelling op maat definitief in orde te maken.

    • Hoe bestel ik iets in de HR Groep webshop?

      Op de HR Groep webshop kunt u makkelijk in een paar muisklikken een product bestellen.

      Voor het eerst bestellen
      Als u voor de eerste keer een bestelling plaatst, wordt er een aantal gegevens van u gevraagd
      waaronder uw naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer. Uw naam, adres en e-mailadres
      worden veilig opgeslagen in uw account, zodat u deze bij uw volgende bestelling niet opnieuw
      hoeft in te vullen. In het account kunt u 24 uur per dag wijzigingen aanbrengen en uw offertes en
      bestellingen bekijken.

      Bestelling plaatsen

      1. Selecteer het product dat u wilt kopen. Plaats uw product(en) in het winkelmandje (IN WINKELMANDJE). U kunt nu verder winkelen of verder gaan met bestellen.
      2. Ga naar het winkelmandje (rechtsboven) en klik op BESTELLEN.
      3. Log in of creëer een account. Als u ingelogd bent als klant van HR Groep kunt u op verschillende manieren producten bestellen, zoals op factuur of als offerte aanvraag.
      4. Klik op verder om uw bestelling te plaatsen.
      5. Volg de stappen om uw betaalwijze te kiezen, uw gegevens te controleren en de bestelling af te ronden.

      Zijn er nog vragen of heeft u hulp nodig bij het bestellen? Neem contact op met onze klantenservice.

    • Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

      Als uw order al is verwerkt, dan kunt u geen wijzigingen meer aanbrengen in uw bestelling. U kunt alleen iets wijzigen of annuleren als de order niet verwerkt is.

      Heeft u een verkeerd product besteld of wilt u iets wijzigen in uw bestelling? Dan moet u deze bestelling annuleren en opnieuw bestellen. Wij adviseren u om zo spoedig mogelijk telefonisch
      contact op te nemen met de HR Groep Klantenservice.
      Dit doet u door te bellen met +31 (0)70 399 85 11.

      Lees meer over annuleren en retourneren op onze Retourneren pagina hieronder.

    • Hoe vraag ik een offerte aan?

      Op de HR Groep webshop kunt u makkelijk in een paar muisklikken een offerte aanvragen.

      Zelf een offerte samenstellen
      Bent u nog niet zeker van uw bestelling of wilt u eerst dit laten nakijken door een HR Groep medewerker? Dan kunt u een offerte aanvragen.

      Als u bent ingelogd op deze webshop, kunt u een product bestellen, en in uw winkelmandje op “OPSLAAN EN VRAAG OFFERTE AAN” klikken. Uw offerte wordt opgeslagen en deze moet u binnen 30 dagen accepteren. Als u deze heeft geaccepteerd, wordt deze omgezet naar een bestelling.

      Heeft u nog geen account? Klik hier en maak uw persoonlijke account aan.

      Offerte accepteren
      Heeft u al eerder een offerte aangemaakt en wilt u deze bekijken of accepteren en bestellen? U vindt uw offertes in "Mijn account" in "Mijn Offertes", rechtsboven in het scherm.

    • Hoe kan ik betalen?

      Als ingelogde klant van de HR Groep webshop, kunt u op verschillende manieren betalen.

      iDEAL
      iDEAL, de gemakkelijkste manier van betalen op het internet in Nederland.

      Waarom zou u kiezen voor iDEAL? U betaalt snel, simpel en veilig online via uw eigen bank. Er is geen speciale software nodig om iDEAL te gebruiken. Betalen met iDEAL in de HR Groep webshop is altijd volledig gratis.

      Creditcard
      Creditcards van MasterCard en Visa van Nederlandse aanbieders zijn meer dan welkom. Het is niet mogelijk om te betalen met een Visa Debit Card, American Express of buitenlandse creditcards. Voor de kenners: via een SSL-beveiligde server.

      Waarom kiezen voor betalen per creditcard? Betalen met creditcard is altijd volledig gratis. Uw creditcardgegevens worden beveiligd verstuurd.

      Anders
      Bent u een zakelijke klant? Kijk dan op onze zakelijke pagina voor meerdere betaalmethodes.

    • Wat als ik mijn product niet kan vinden?

      Als u een specifiek product niet kunt vinden in onze webshop, kunt u als ingelogde klant gebruik maken van de ‘Ik kan mijn product niet vinden’ functie.

      Hier kunt u een product aanvragen, bestanden uploaden en de bestelling indienen. De HR Groep Klantenservice gaat aan de slag en bestelt dit product voor u wanneer mogelijk of neemt contact met u op om uw aanvraag te bespreken en de bestelling op maat definitief in orde te maken.

    • Hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

      In uw account kunt u uw adresgegevens ieder moment van de dag bekijken en wijzigen.

      Dit doet u door:

      1. In te loggen met uw e-mailadres en wachtwoord.
      2. Rechtsboven te kiezen voor "Mijn acount".
      3. Kies hieronder voor "Mijn account beheren".
      4. Hier kunt u uw gegevens aanpassen.
      5. Klik op "account aanpassingen opslaan".
      6. Nu heeft u uw gegevens gewijzigd.

      Als u de adresgegevens na verzending van bestelling wijzigt, is het niet mogelijk om uw bestelling naar het nieuwe adres te sturen.

      De bestelling zal dan dus naar het ‘oude adres’ worden gestuurd. Alle contactgegevens worden vertrouwelijk opgeslagen op onze beveiligde server. HR Groep houdt zich aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens (WBP).

      Mocht u vragen hebben over uw account of uw gegevens, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen.

  • Retourneren

    • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

      Indien een artikel onverhoopt niet het juiste artikel blijkt te zijn, kunt u dit retourneren.
      Let op: Het artikel mag NIET op maat gemaakt, gebruikt, of beschadigd* zijn.

      Sign Me of op maat gemaakte producten
      Als u een Sign Me of een op maat gemaakt product hebt besteld, kan dit niet worden geretourneerd.

      Standaard producten
      Als u een standaard product wilt retourneren stuurt u binnen 14 dagen na factuurdatum een e-mail of brief naar de vestiging waar u het product heeft afgenomen of een e-mail naar info@hrgroep.nl waarin u aangeeft welk product u wilt retourneren samen met een kopie van de bestelling en het debiteurnummer.

      HR Groep neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op om af te spreken hoe het product geretourneerd of opgehaald kan worden, wat de kosten hiervan zijn en hoe terugbetaling gebeurt.

      Meer informatie over de vestigingen vindt u hier.


      Andere producten
      Voor het retourneren van niet standaard producten stuurt u binnen 30 dagen na de factuurdatum een e-mail of brief naar de vestiging waar u het product heeft afgenomen of een e-mail naar info@hrgroep.nl waarin u aangeeft welk product u wilt retourneren samen met een kopie van de bestelling en het debiteurnummer. HR Groep neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op om af te spreken hoe het product geretourneerd of opgehaald kan worden, wat de kosten hiervan zijn en hoe terugbetaling gebeurt.

       

      Beschadigde artikelen*
      Als een artikel bij het leveren of openen van het pakket beschadigd is, kunt u het artikel retourneren.

    • Kan ik mijn bestelling annuleren?

      Als u een bestelling wenst te annuleren, is dit alleen mogelijk als de order nog niet is verwerkt. Wij adviseren u om zo spoedig mogelijk telefonisch contact op te nemen met de HR Groep Klantenservice.

      Is uw order al verwerkt? Neem contact op met de HR Groep klantenservice. Zij zullen kijken of dit alsnog geannuleerd kan worden of u verder uitleggen welke stappen er genomen kan worden.

  • Levering en plaatsing

    • Welke bezorgopties kan ik kiezen?

      HR Groep kan uw bestelling op verschillende manieren leveren:

      Levering op kantoor/gekozen locatie
      U kunt uw producten geleverd krijgen bij u op kantoor/of op de locatie waar u het afgleverd wilt hebben. Wij leveren de producten tot aan de deur.
      In uw account kunt u meerdere verzendlocaties aanmaken zodat met 1 druk op de knop naar verschillende locaties kunt sturen.

      Levering ophalen bij de HR Groep Streetcare
      U kunt uw bestelling ophalen bij een aantal Vestigingen. Deze vestigingen kunt u vinden bij Kan ik mijn bestelling ophalen?

      Levering inclusief plaatsing op locatie
      HR Groep Streetcare is gespecialiseerd in leveren van een totaal aanpak. Wilt u uw bord meteen laten plaatsen? Vink dit aan bij uw bestelling en onze plaatsingsdienst zorgt voor de levering en correcte plaatsing.

    • Kan ik mijn bestelling ophalen?

      Ja, u kunt uw bestelling ophalen bij de volgende Vestigingen. Geef in uw orderproces aan bij welke vestiging u graag uw bestelling wilt ophalen.

      Vestigingen
      Uw bestellingen kunnen bij de betreffende vestigingen worden opgehaald:

      HR Groep Rijswijk
      Frijdastraat 17-19, 2288 EX, Rijswijk
      +31 (0)70 399 85 11

      HR Groep Leek
      Lindensteinlaan 25, 9351 KA, Leek
      +31 (0)594 512 438

    • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

      Op het moment dat wij uw order verwerken, zullen wij u binnen 1 werkdag en bericht sturen wanneer u uw bestelling kan verwachten.
      Op onze leveringen en/of diensten zijn de algemene leverings-en betalingsvoorwaarden uitgegeven door de FME van toepassing. U kunt onze leveringsvoorwaarden vinden bij de algemene voorwaarde.

      Heeft u na 1 werkdag geen bericht gekregen? Dan kunt u ons bellen om direct te weten te komen wanneer uw bestelling wordt geleverd. Houdt uw ordernummer bij de hand, zodat wij u sneller kunnen helpen.

    • Wat is de planning voor mijn plaatsing?

      Indien wij uw producten ook plaatsen, wordt hiervoor een datum gepland waarop de werkzaamheden worden uitgevoerd.
      U kunt ook contact met de HR Groep klantenservice opnemen om direct een afspraak te maken m.b.t. het plaatsen van uw product.

      Er zijn een aantal voorwaarden verbonden aan plaatsing van producten.
      Voor meer informatie over deze voorwaarden kunt u onze plaatsingsvoorwaarden downloaden of naar onze plaatsing pagina gaan.

    • Kan ik buiten Nederland laten bezorgen?

      Ja, wij leveren ook buiten Nederland. Wij hebben daarvoor verschillende tarieven.
      Neem contact op met de HR Groep klantenservice over de exportmogelijkheden.

    • Wat zijn de leveringskosten?

      Op de HR Groep leveringen en/of diensten zijn de algemene leverings- en betalingsvoorwaarden, uitgegeven door de FME, van toepassing. Andersluidende voorwaarden worden uitdrukkelijk afgewezen.

      Levering
      Franco huis op één adres in Nederland (behalve de eilanden) vanaf € 1.500,00 per order, exclusief emballagekosten. Voor hoofdbewegwijzering, verkeerstechniek, masten, portalen en straatmeubilair wordt altijd minimaal € 150,00 in rekening gebracht.

      Verzendkosten

       - Voor bestellingen onder €1.500,00 berekenen wij order- en verzendkosten vanaf € 25,00.
       - Voor bestellingen onder € 1.500,00 berekenen we per pallet: € 100,00
       - Lengtevracht: op aanvraag

      Voor meer informatie, download onze leveringsvoorwaarden.

    • Waar kunnen borden in de publieke ruimte geplaatst worden?

      Publieke ruimte
      Als een (verkeers)bord in een publieke ruimte geplaatst wordt dan mag dit alleen na uitdrukkelijke toestemming van de wegbeheerder. Dit is de gemeente of de provincie. Indien er geen toestemming is en het bord wordt toch geplaatst dan heeft de wegbeheerder het recht om het bord te verwijderen.

      Het plaatsen van een bord in de publieke ruimte is de verantwoording van de eigenaar van het bord en niet van de HR Groep.

      Eigen terrein
      Een bord op eigen terrein plaatsen kan wel zonder toestemming.
      Er mag echter geen verwarring ontstaan doordat het bord te zien is vanaf de publieke ruimte en daarmee de openbare geldende regels ondermijnd. Denk hierbij aan voorrangsborden en rijrichtingen.